Тема 1. Вступ. Відлік часу в історії
1-1. Вступ
- Опрацювати §1 Що таке історія.
- Перегляньте відео (10 хвилини)
|
1-2. Відлік часу в історії.
Урок 2.
Опрацювати §2 Відлік часу в історії 1-3. Історико-культурні епохи.
1-4. Лічба років в історії
Опрацювати § 4 Перегляньте відео (4 хвилини) Виконайте вправи Виконайте тест |
1-5. Узагальнення знань.
Повторити § 1 - 4 Перегляньте відео (4 хвилини) Виконайте вправи Виконайте тест |
Тема 2. Де відбувається історія.
2-1. Історія на карті
Опрацювати §5 Історія на карті. Перегляньте відео (3 хвилини) Ви побачите як за 1000 років змінювалась територія України. Виконайте вправу Виконайте тест |
2-2. Україна на картах упродовж історії.
Опрацювати §6 Україна на картах упродовж історії Перегляньте відео (3 хвилини) Виконайте вправу Виконайте тест |
2-3. Навчаймося роботи з картами.
Опрацювати §7 Україна на картах упродовж історії Перегляньте відео (3 хвилини) Виконайте вправу Виконайте тест |
2-4. Практична робота
Опрацювати §6 Історико-географічні регіони Перегляньте відео (7 хв.) Виконайте вправу Виконайте тест |
2-5. Узагальнення знань
Повторити §5-7 Узагальнення
Перегляньте відео (4 хв.)
Виконайте вправу
Виконайте тест
Тема 3. Джерела до вивчення історії.
3-1. Що таке археологія.
Опрацювати §8 Коли речі починають говорити, або що таке археологія. Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.) Ви дізнаєтесь про види історичних джерел Виконайте вправи Виконайте тест |
3-2. Писемні джерела історії.
Опрацювати §9 Провідники в минуле, або Писемні джерела історії Перегляньте відео (3 хв. 24 сек.) Ви дізнаєтесь про найдавніші книги В зошити записати книги, про які ви дізналися із відео Виконайте вправи Виконайте тест |
3-3. Усні джерела історії
Опрацювати §10 На крилах пісні, або Усні джерела історії Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.) Ви дізнаєтесь про види історичних джерел Виконайте вправи Виконайте тест |
3-4. Як опрацьовувати історичне джерело
Опрацювати §11 Довіряй, але перевіряй, або як опрацьовувати історичне джерело. Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.) Ви дізнаєтесь про види історичних джерел Виконайте вправи Виконайте тест |
3-5. Родинне дерево
Опрацювати §12 Родинне дерево, або Про що можна довідатися із сімейного фотоальбому. Перегляньте відео (14 хв. 24 сек.) Ви зможете створити родинне дерево Виконайте вправи Виконайте тест Скориставшись інформацією, створіть родинне дерево.
|
3-6. Узагальнення знань.
Повторити §8-12
Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.) Ви дізнаєтесь про види історичних джерел Виконайте вправи
Виконайте тест
|
Тема 4. Історія в пам'ятках.
4-1. Пам`ятники діячам Київської Русі та Галицько-Волинської держави.
Опрацювати §13 Відома і чута в усіх кінцях землі, або Пам’ятники найвизначнішим діячам Київської Русі та Галицько-Волинської держави Перегляньте відео (5 хв. 37 сек.) Виписати в зошити імена київських князів. Виконайте вправи Виконайте тест |
4-2. Українське козацтво в народній пам`яті.
Опрацювати §14 І слава, і воля, або Українське козацтво в народній пам’яті Перегляньте відео (3 хв. 46 сек.) Виписати в зошити 4 факти про життя козаків. Виконайте вправи Виконайте тест |
4-3. Українська революція 1917 - 1921 рр.
Опрацювати § 15 Буремні роки, або Українська революція 1917–1921 рр. Перегляньте відео (4 хв. 27 сек.) Виконайте вправу Виконайте тест |
4-4. Голодомор 1932-1933 рр.
Опрацювати § 16 Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського народу
Виконайте вправи Виконайте тест |
4-5. Україна у Другій світовій війні
Опрацювати § 17 Маки пам’яті, або Україна у Другій світовій війні Пізнавально і цікаво Виконайте вправи Виконайте міні-проект «Війна в історії моєї родини»: доберіть фотографії із сімейного архіву, спогади старших членів родини, документи. Презентуйте результат роботи в класі. Виконайте тест |
4-6. Україна незалежна.
Опрацювати § 18 Під високочолим небом, або Україна незалежна Перегляньте відео (3 хв.) Запишіть у зошити назви документів, про які ви дізналися із відео Виконайте вправи
Виконайте тест |
4-7. Про кого розповідає історія
Опрацювати § 19 Про що і про кого розповідає історія. Перегляньте відео (14 хв.) Запишіть у зошити 5 речень - відповідь на питання "Як пізнавати історію?" Виконайте вправи Виконайте тест |
4-8. На сторожі пам`яті
Опрацювати § 20 Перегляньте відео (14 хв.) Запишіть у зошити 5 головних, на вашу думку,подій і перемог України в період незалежності Виконайте вправи Виконайте тест |
Тема 5. Дослідники історії.
5-1. Як історики досліджують княжу добу
Опрацювати §21 За літописним рядком, або я̈к історики досліджуютькняжу добу Перегляньте відео (2хв.) За що шанують Нестора? Записати в зошити. Виконайте вправи Виконайте тест |
5-2. Як історики досліджують козацьку добу
Опрацювати §22 Як історики досліджуютькозацьку добу Перегляньте відео (2хв.) Записати в зошити 3 речення про цінність літописів Виконайте вправи Виконайте тест |
|
5-4. Чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого
5-5. Узагальнення знань
Тема 6. Усе має минуле.
6-1. Українське село
Опрацювати §25 Садок вишневий коло хати, або що визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл Виконайте вправи Виконайте тест |
6-2. Українське місто
Опрацювати §26 За міськими брамами, або я̈к упродовж історії змінилося життя в містах
Виконайте вправи Виконайте тест |
6-3. Як винаходи змінюють життя
Опрацювати §27 Усе має минуле, або я̈к винаходи змінюють буденне життя Перегляньте відео (5хв.) Записати в зошити найвизначніші, на вашу думку, винаходи |
6-4. Наука та освіта
Опрацювати §28 Світло науки та знання, або я̈кою впродовж історії була освіта і як наукові знання впливали на буденність Перегляньте відео (2хв.) Записати в зошити вчених та їх досягнення Виконайте вправи Виконайте тест |
6-5. Узагальнення
Опрацювати §29 Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше.
Виконайте вправи Виконайте тест |
6-6. Підсумок
Перегляньте відео Виконайте вправи |
Немає коментарів:
Дописати коментар