Вступ до історії України 5 клас


Тема 1. Вступ. Відлік часу в історії

1-1. Вступ
1-2. Відлік часу в історії.
Урок 2.

Відлік часу в історії.

Опрацювати §2 Відлік часу в історії
1-3. Історико-культурні епохи.

Урок 3

Опрацювати §3 Історичні епохи.
Перегляньте відео (11хвилин)
Що таке історія. (4 хв.)
1-4. Лічба років в історії
1-5. Узагальнення знань.
Тема 2. Де відбувається історія.
2-1. Історія на карті

Урок 6

Опрацювати §5 Історія на карті.
Перегляньте відео (3 хвилини)
Ви побачите як за 1000 років змінювалась територія України.
Виконайте вправу
Виконайте тест
2-2. Україна на картах упродовж історії.

Урок 7.

Опрацювати §6 Україна на картах упродовж історії
Перегляньте відео (3 хвилини)
2-3. Навчаймося роботи з картами.

Урок 8.

Опрацювати §7 Україна на картах упродовж історії
Перегляньте відео (3 хвилини)
2-4. Практична робота

Урок 9.

Опрацювати §6 Історико-географічні регіони
Перегляньте відео (7 хв.) 
2-5. Узагальнення знань

Урок 10

Повторити §5-7 Узагальнення
Перегляньте відео (4 хв.) 

Тема 3. Джерела до вивчення історії.
3-1. Що таке археологія.

Урок 11.

Опрацювати §8
Коли речі починають говорити, 
або що таке археологія.
Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.)
Ви дізнаєтесь про види історичних джерел
3-2. Писемні джерела історії.

Урок 12.

Опрацювати §9
Провідники в минуле, або Писемні джерела історії
Перегляньте відео (3 хв. 24 сек.)
Ви дізнаєтесь про найдавніші книги
В зошити записати книги, про які ви дізналися із відео
3-3. Усні джерела історії

Урок 13

Опрацювати §10
На крилах пісні, або Усні джерела історії
Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.)
Ви дізнаєтесь про види історичних джерел

3-4. Як опрацьовувати історичне джерело

Урок14.

Опрацювати §11
Довіряй, але перевіряй, або  як опрацьовувати історичне джерело.
Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.)
Ви дізнаєтесь про види історичних джерел
Виконайте вправи
Виконайте тест
3-5. Родинне дерево

Урок 15

Опрацювати §12
Родинне дерево, або Про що можна довідатися із сімейного
фотоальбому.
Перегляньте відео (14 хв. 24 сек.)
Ви зможете створити родинне дерево
Виконайте вправи
Виконайте тест
Скориставшись інформацією, створіть родинне дерево.

3-6. Узагальнення знань.

Урок 16.

Повторити §8-12

Перегляньте відео (1 хв. 24 сек.)
Ви дізнаєтесь про види історичних джерел
Виконайте вправи

Виконайте тест

Тема 4. Історія в пам'ятках.
4-1. Пам`ятники діячам Київської Русі та Галицько-Волинської держави.

Урок 17

Опрацювати §13
Відома і чута в усіх кінцях землі, або Пам’ятники
найвизначнішим діячам Київської Русі та
Галицько-Волинської держави
Перегляньте відео (5 хв. 37 сек.)
Виписати в зошити  імена київських князів.
4-2. Українське козацтво в народній пам`яті.

Урок 18

Опрацювати §14
І слава, і воля, або Українське козацтво в народній пам’яті
Перегляньте відео (3 хв. 46 сек.)
Виписати в зошити  4 факти про життя козаків.
4-3. Українська революція 1917 - 1921 рр.

Урок 19

Опрацювати § 15
Буремні роки, або Українська революція 1917–1921 рр.
Перегляньте відео (4 хв. 27 сек.) 
4-4. Голодомор 1932-1933 рр.

Урок 20

Опрацювати § 16
Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського народу

Виконайте вправи
Виконайте тест
4-5. Україна у Другій світовій війні

Урок 21

Опрацювати § 17
Маки пам’яті, або Україна у Другій світовій війні
Пізнавально і цікаво
Виконайте вправи
Виконайте міні-проект «Війна в історії моєї родини»: доберіть фотографії із сімейного архіву, спогади старших членів родини, документи. Презентуйте результат роботи в класі.
Виконайте тест
4-6. Україна незалежна.

Урок 22

Опрацювати § 18
Під високочолим небом, або Україна незалежна
Перегляньте відео (3 хв.)
Запишіть у зошити назви документів, про які ви дізналися із відео
Виконайте вправи

Виконайте тест
4-7. Про кого розповідає історія

Урок 23

Опрацювати § 19
Про що і про кого розповідає історія.
Перегляньте відео (14 хв.)
Запишіть у зошити 5 речень - відповідь на питання 
"Як пізнавати історію?"
Виконайте вправи
Виконайте тест
4-8. На сторожі пам`яті

Урок 24

Опрацювати § 20
 На сторожі пам’яті.
Перегляньте відео (14 хв.)
Запишіть у зошити 5 головних, на вашу думку,подій і перемог України в період незалежності
Виконайте вправи
Виконайте тест
Тема 5. Дослідники історії.
5-1. Як історики досліджують княжу добу

Урок 25

Опрацювати §21
За літописним рядком, або я̈к історики досліджуютькняжу добу
Перегляньте відео (2хв.)
За що шанують Нестора? Записати в зошити.
5-2. Як історики досліджують козацьку добу

Урок 26

Опрацювати §22
Як історики досліджуютькозацьку добу
Перегляньте відео (2хв.)
 Записати в зошити 3 речення про цінність літописів

5-3. Хто заклав підвалини української історичної науки

Урок 27

Опрацювати §23
Хто заклав підвалини українськоїісторичної науки
Перегляньте відео (1хв.)
За що шанують М.Грушевського? записати в зошити.
Виконайте вправи
Виконайте тест
5-4. Чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого

Урок 28

Опрацювати §24
Чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого.
Виконайте вправи
Що таке історія, або мандрівка у минуле
Виконайте тест
Чим відрізняється наукове і мистецьке осмислення минулого.

5-5. Узагальнення знань
Тема 6. Усе має минуле.
6-1. Українське село

Урок 30

Опрацювати §25
Садок вишневий коло хати, або що визначало впродовж
історії заняття мешканців українських сіл
Виконайте вправи
Виконайте тест
6-2. Українське місто

Урок 31

Опрацювати §26
За міськими брамами, або я̈к упродовж історії змінилося
життя в містах

6-3. Як винаходи змінюють життя

Урок 32

Опрацювати §27
Усе має минуле, або я̈к винаходи змінюють буденне життя
Перегляньте відео (5хв.)
 Записати в зошити найвизначніші, на вашу думку, винаходи
6-4. Наука та освіта

Урок 33

Опрацювати §28
Світло науки та знання, або я̈кою впродовж історії була освіта
і як наукові знання впливали на буденність
Перегляньте відео (2хв.)
 Записати в зошити вчених та їх досягнення
6-5. Узагальнення

Урок 34

Опрацювати §29
Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше.

6-6. Підсумок




Немає коментарів:

Дописати коментар